Edastage oma sõnum, hoogustage oma äritegevust

dispenser_original.jpg
Tork Xpressnap on ainus salvrätijaoturisüsteem, mis vähendab salvrättide tarbimist ja pakub digitaalset isetegemise turundusvahendit, võimaldamaks teil luua ja jagada oma turundussõnumit vahetult sotsiaalmeedias või see välja trükkida ja avaldada teie jaoturi Ad-a-Glance® reklaamiaknas. 
 
Reklaamisõnumi loomine on lihtne. Järgige lihtsalt neid 4 kiiret sammu.

  1. Koostage oma sõnum
  2. Valige vorm või kujundage see ise
  3. Salvestage oma kujundus
  4. Avaldage oma sõnum tegevuskohas ja sotsiaalmeedias!
 

Vaadake, kuidas Ken kasutab Tork Xpressnap® äritegevuse edendamiseks

Loomingulisuse ilmutamine isikustatud turundussõnumite ja professionaalse kujundusega toetab teie äritegevuse eesmärke suurendada külastatavust, sissetulekut ja saada endale püsikliente. Restoraniomanik Ken jagab oma lugu sellest, kuidas ta kasutab Tork Xpressnap®, ainsat salvrätijaoturisüsteemi, mis vähendab salvrättide tarbimist ja pakub digitaalset isetegemise turundusvahendit, võimaldamaks teha sotsiaalmeedias postitusi oma äritegevuse hoogustamiseks.
 
Tork Xpressnap võib aidata teil saavutada oma äritegevuse eesmärgid kolmel viisil:

  • Olge sotsiaalne

    78% fast casual restoranide külastajatest jälgib restoraniteemalisi kirjutisi sotsiaalmeedias. Kasutage meie digitaalset töövahendit kordumatu sõnumi loomiseks ja postitage see otse oma sotsiaalmeedia kanalites, et suurendada oma restorani külastatavust.

  • Kasutage isikustatud lähenemist

    62% restoranikülastajatest tuleb tõenäolisemalt tagasi teie restorani, kui nad tunnevad, et on saanud isikustatud kogemuse. Niisiis kasutage meie digitaalset töövahendit, et tutvustada oma restorani ajalugu, kogukonna elus osalemist või eripakkumisi. Restoranikülastajatele mõjub see lojaalsuse kasvatamisena.

  • Vaateaken

    21% fast casual ja kiirteenindusega restoranide külastajatest kulutab tõenäoliselt rohkem kui kavatsetud, kui lauatarbe reklaamiaknasse lisada ahvatlev sõnum, nagu näiteks uue eelroa, joogi või magustoidu pildid. Meelitage neid oma kohandatud turundussõnumiga – saate selle luua siin mõne minutiga.

  • 57% restoranikülastajatest nõustub sellega, et isikustatud kogemus õigustab kõrgemate hindade kehtestamist.
  • 40% restoranikülastajatele meeldib leida oma sotsiaalmeediakanalites menüüsse lisatud uute roogade tutvustusi.

Soovite Tork Xpressnap lahendust oma ettevōttele?

Võtke meiega ühendust juba täna!

Kontaktteave

Palun sisestage eesnimi
Palun sisestage perekonnanimi
Palun sisestage õige e-posti aadress
Palun sisesta ettevõtte nimi
Sisestage telefoninumber
Palun sisestage oma sõnum
500  
Please populate recaptcha
Sellel vormil on vaja esitada teie kontaktandmed, et saaksime vastata teie päringule e-posti teel. Tutvuge meie kasutustingimuste ja isikuandmete kaitse põhimõtetega, et saada üksikasjalik ülevaade, kuidas me kaitseme ja haldame teie esitatud andmeid.
Palun kinnitage, et te olete lugenud isikuandmeid ja kasutustingimusi käsitlevat teavet
Me saadaksime teile meelsasti eksklusiivseid pakkumisi ja uudiseid firma Tork toodete ja teenuste kohta. Te annate oma kontaktandmete esitamisega nõusoleku meilt teadete saamiseks e-posti teel. Tutvuge meie kasutustingimuste ja isikuandmete kaitse põhimõtetega, et saada üksikasjalik ülevaade, kuidas me kaitseme ja haldame teie esitatud andmeid.

Täname, saime kätte Teie sõnumi.

Sulgege

Aptaujas atruna

*Küsitlus korraldati 2017. aasta 17. novembrist kuni 13. detsembrini 8289 eurooplasest koosnevas valimis, vanuses 18–60 aastat, kes olid einestanud restoranis vähemalt üks kord viimase kuu jooksul. Sõltumatu ettevõte United Minds kasutas küsitluse tegemiseks Cinti hallatud veebipaneele.