HolidayInnVilnius - Rectangle.tif

Tähelepanu osutamine igale kliendile – iga päev

Pärast ühtteist tegutsemisaastat kasvab tegevus hotellis Holiday Inn Vilnius jõudsalt. Edu ning tegevuse kasvu tagab positiivne meelelaad ning ambitsioon kanda alati hoolt iga külalise eest.

Geert Snaet on töötanud neljatärni hotelli Holiday Inn Vilnius piirkonnadirektorina Balti riikides viis aastat. Tänu asukohale linna äripiirkonna keskel ja mugavale juurdepääsule autoga reisijatele on hotellil äriklientide ja rahvusvaheliste ettevõtete lähedalasuvaid harukontoreid külastavate inimeste stabiilne voog. Kuid seda ainult esmaspäevast reedeni. Nädalavahetustel ja suvehooajal tuleb tegemist teha uute väljakutsetega.
„Jah, nädalavahetustel ja 3 kuni 4 suvekuu jooksul püüame kohanduda ja muutuda rohkem puhkusele suunatud hotelliks. See tähendab „tavaturistide“ teenindamist, kes tulevad Kesk-Euroopast, Põhjamaadest ja Aasiast. Oleme viimasel kahel aastal näinud puhkuseturistide arvu suurenemist, mis on muidugi positiivne,“ ütleb Geert Snaet.
 
Külaliste taust ja tüüp võib varieeruda. Mis jääb Holiday Inn'is igal juhul samaks, on see, kuidas kliendid peaksid end tundma.
„See, kuidas personal kohtleb külalisi, on kõige olulisem. Selleks, et igaüks tunneks end oodatuna ja koduselt, teeme alati kõik, mis vähegi võimalik, et kohelda iga üksikisikut personaalse ja hoolitseva tähelepanuga. Stressis ärimees ei naase kunagi hotelli, kus ainus suhtlus ja inimlik kontakt piirdub krediitkaardi küsimisega. Kanname alati hoolt oma klientide heaolu eest, küsime nende käekäigu järele ja tunneme huvi, kas nad puhkasid öösel hästi. Sellise teeninduse pakkumine igale külastajale iga päev on meile väljakutseks.“
 
Hoiakul on esmane tähtsus. Geert Snaet toetub ulatuslikele koolitusprogrammidele ja nõuab kõigilt töötajatelt kursustel osalemist, et lihvida inimestega suhtlemisel vajaminevad oskusi. Õige viis asjade tegemiseks on vormistatud kirjalikult.
„Tahame, et meie töötajad oleksid ausad, õiglased, väga konfidentsiaalsed ning kohtleksid kõiki võrdselt. Annan oma töötajatele suured volitused ja lasen neil ise otsustada, lähtuvalt sellest filosoofiast, ja seni on tulemused olnud suurepärased ning aidanud kaasa tegevuse kasvule.“
 
Lisaks hotelli külalistega personaalsele suhtlemisele on ka hotelli üldine välimus ja disain saanud palju positiivset tagasisidet reisisaitidelt, nagu näiteks TripAdvisor. Ja Torki valimine tarnijaks sobib suurepäraselt sellesse miljöösse. „Lõpetasime just hotelli suuremahulise renoveerimise ja võtmetähtsusega alad meie jaoks olid vannitoad. Me teame, et vannitubadel on oluline roll hotelli üldmuljes. Vastutav arhitekt tegi panuse Torkile, kuna me leidsime, et nende toodete disain ja funktsionaalsus sobib täiuslikult emotsiooniga, mida soovime oma külalistele anda. Otsus vannitubade sisustuse kohta langetati kiiresti, väga lihtsalt, ja oleme tulemuse üle väga õnnelikud.“
 
Olete öelnud, et püüate teha asju teistmoodi kui muud selle piirkonna hotellid, rakendades „väljaspool raame“ mõtlemist. Mil viisil see avaldub teie külalistele?
„Püüame alati teha asju omal viisil. Näiteks ostsime ühe lehma CowParade'i kunstiprojektilt ja paigutasime selle fuajeesse. See on saanud palju positiivset tähelepanu. Otsustasime lihavõttemunade asemel kasutada fuajees viit lihavõttejänest... Kuid peamine aspekt ja kõige olulisem põhjus, miks inimesed meie juurde tagasi tulevad, on see, et kanname hoolt kõigi eest, ei jäta kunagi tunnustust avaldamata ja pöörame tähelepanu igale külastajale.“

Kanname alati hoolt oma klientide heaolu eest, küsime nende käekäigu järele ja tunneme huvi, kas nad puhkasid öösel hästi. Sellise teeninduse pakkumine igale külastajale iga päev on meie väljakutseks.

Geert Snaet

Piirkonnadirektor Balti riikides

Informatsioon

Tork on globaalne juhtiv töökohas kasutatavate hügieenitoodete kaubamärk. Tork pakub alates paberkäterättidest haigla pesuruumides kuni restorani söögisaalide salvrätijaoturiteni suurepäraseid elamusi kasutajale ja mugavaid kogemusi ostjale. Ja meie pühendume Essity koosseisus teie vajaduste rahuldamisele jätkusuutlikul viisil – säästes teie aega, raha ja töövaeva, et teie saaksite keskenduda kõige olulisemale, nimelt oma äritegevusele. www.essity.com


Privaatsuspõhimõtted

Kasutustingimsued

Teave küpsiste kohta


Kontakt

Essity Estonia OÜ
Meistri tn. 10, Tallinn
13517 Estonia 

Tel: +372 671 15 00 
Mob. tel.: +372 504 4997, +372 5332 2264
torkee@essity.com

Jälgi meid

YouTube-social-squircle_red_128px.png Tork Pinterest logo.png LinkedinLogo.png