Meie ajalugu

Tork võib ette näidata uhke innovatsiooniajaloo. Juba päris algusest saati, kui lasime turule ühekordsed pühkepaberid, kuni meie andmepõhise puhastustarkvara loomiseni, oleme innukalt püüdnud abistada meie kliente nende ettevõtete paremaks muutmisel. Tihedad partnerlussuhted meie klientidega on aidanud meil kasvada üleilmseks liidriks professionaalse hügieeni valdkonnas. Nüüd soovime professionaalse hügieeni tulevikku kujundada koos teiega.
 
 
2008_to_2017.jpg

Üleilmsest liidrist turu kujundajaks

Eduka üleilmse brändina jätkame oma pakkumiste tugevdamist ainulaadsete innovatsioonidega ning suurendame oma panust jätkusuutliku ühiskonna loomisesse. Allpool leiate valiku meie algatustest ja tegevustest läbi ajaloo.
 
2018
2018. aastal tähistame me oma 50. sünnipäeva! Tihedad partnerlussuhted meie klientidega on aidanud meil kasvada üleilmseks liidriks professionaalse hügieeni valdkonnas. Nüüd oleme valmis professionaalse hügieeni tulevikku kujundama!
 
2017
Tork PeakServe® turule toomine. Esimene suur innovatsioon kätekuivatamise turul kümnendite jooksul, mis võimaldab paremat korraldust suure külastajate arvuga pesuruumides. Lugege rohkem Tork PeakServe’i kohta
 
Tork PaperCircle® turule toomine. Maailma esimene ringlussevõtu teenus paberkäterättide ümbertöötlemiseks. Lugege rohkem Tork PaperCircle‘i kohta.  
 
2014
Tork EasyCube® turule toomine. Ühendatud jaoturid annavad koristajatele ja haldusteenuste juhtidele teada, mida, millal ja kus on vaja – koristamisloogika muutmine. 
 
2010
Tork Performance jaoturisarja turule toomine. Esimene jaoturisari pühkepaberite ja puhastuslappide jaoks, mis aitab töötajatel säilitada tööpruumides professionaalsuse ja organiseerituse.
 
2009
Tork Easy Handling™ turule toomine. Ergonoomiline pakendisüsteem lihtsustab pakendite avamist, transportimist ja kõrvaldamist, luues uue tööstusstandardi.
 
 
1998_to_2008.jpg

Üldine pakkumine igale segmendile

Seame oma jaoturitele uusi standardeid, lisades uusi funktsioone, ning jätkame kasvamist üleilmsel turul. See on aastakümme, mil me tõesti saame üleilmseks liidriks.
 
2007
Ettevõttest Tork saab miljardi-dollari bränd, kes müüb oma tooteid 70 riigis kõikjal maailmas ning ühendab Põhja-Ameerika brändid Mainstreet, Coronet ja Park Avenue brändiga Tork. 
 
2003
Tork Xpressnap® süsteemi turule toomine Põhja-Ameerikas. See muudab tavapärast salvrättide jaotussüsteemi, kuna garanteerib tarbimise vähenemise 25% võrra.
 
2002
QuickDry turule toomine. TAD (õhuga kuivatamise) tehnikaga saavad külastajad oma käsi pehmema tootega veel kiiremini kuivatada. 
 
 
1988_to_1998.jpg

Luues juhtivat brändi

Ehitame oma juhtivat brändi edasi, laiendades oma pakkumisi ja lisades innovatiivseid lahendusi, mis seavad professionaalsele hügieenile uue standardi.  
 
1995
Mölnlycke saab PWA omanikuks ja sellega lisandub neli brändi: Apura, Hotel Exclusive, MAP ja Amandi. Võetakse vastu otsus seada esikohale Tork kui juhtiv professionaalse hügieeni bränd.
 
1993
Kõige keerulisema keskkonna vajadustele loodud metallist jaoturisarja esitlemine. 
 
1992
Tork on üks esimesi salvrätitootjaid, kes alustab toote kasutustsükli hindamist (Life Cycle Assessment) R&D protsessis.
 
1991
Box 90 jaoturisarja, mille kujundas kuulus autodisainer Giorgetto Giugiaro, turule toomine.
 
 
1978_to_1988.jpg

Süsteem, mis muudab elu paremaks

Uute lahendustega siseneme uutele tegevusväljadele ja turgudele kogu maailmas. 
 
1987
Tork muutub juhtivaks professionaalse hügieeni brändiks; kui tootevalik jõuab 500 artiklini, esitlletakse Tork logo.
 
1986
Mölnlycke ostab Edet Bruk vabriku ja alustab ümbertöödeldud paberi kasutamist ühekordsete toodete valmistamisel esimest korda professionaalse hügieeni ajaloos.
 
1980
Tork siseneb Ühendriikide turule ja Rootsi raskekaalu poksija Ingemar „Ingo“ Johansson osaleb bränditeadlikkuse loomise kampaanias.
 
1980ndad
Box 80 jaoturisarja turule toomine Esimest korda on turul eri värvi jaoturite täisvalik. Jaotur on valmistatud läbipaistvast plastist, mis aitab klientidel täita seda õigel ajal.
 
1979
Tork siseneb pesuruumide sektorisse täieliku seebisüsteemiga: S-Box jaotur ja seebivalik eri vajaduste jaoks, nt „eriti mahe“, „raskesti käsitsetava mustuse“ ja „juuste & keha“ jaoks.
 
 
1968_to_1978.jpg

Innovatsioonide ajalugu

Tork brändi lugu saab alguse 1968. aastal „All-Tork“ pühkepaberi loomisega. „Tork“ tähendab rootsi keeles „kuivatama“ või „pühkima“. 
 
1975
SCA grupp saab Mölnlycke omanikuks, kuid jätab alles Mölnlycke nime ja hakkab tegema koostööd tootetehnika, R&D ja kiudude hankimise valdkonnas.
 
1973
Südamikuta kesktõmbesüsteemi põhjal toodetud M-Box jaoturi turule toomine. Sellest saab professionaalse hügieeni valdkonnas kõige rohkem kasutatav jaotur kümnenditeks.
 
1968
Turule tuuakse All-Tork pühkepaber esimese ühekordselt kasutatava pühkepaberina riidelappide asendamiseks. See on meie innovatiivsete lahenduste tee algus, mis seab professionaalse hügieeni turul üha uusi standardeid.

Printige Laadige alla