Puhastustöötaja aknaid pesemas

Puhta töökeskkonna tähtsus töötaja heaolule

Puhtad ja hügieenilised kontorid on töötajate rahulolu alus. Allpool esitatud artiklitest saate lugeda, kuidas parandada töökoha kogemust oma puhastuskorralduse optimeerimise abil. Ja kuidas te selle võite saavutada, kasutades ressursse, mis teil on juba olemas, kuid võttes appi uue tehnoloogia. 

 

Kinnisvarahooldajana soovite pakkuda laitmatut kogemust ja vältida kaebusi. Kuid kontrolli säilitamine on raske ja töökorralduse parandamine pideva kulusurve all isegi veel raskem. Puhas ja tervislik töökeskkond on töötaja rahulolu, heaolu ja tööviljakuse alus ja võib aidata ligi meelitada ja hoida andekaid töötajaid. 


Uuringud on näidanud, et 72% töötajatest kõhkleb puuduliku büroohügieeniga ettevõtet tööotsijatele soovitamast, samas kui 70% tunneb, et halb büroohügieen vähendab tõepoolest nende üldist tööga rahulolu*. Teiste sõnadega, töökeskkond mõjutab töötaja üldist rahulolu ja hügieenil on selle juures määrav osa. Uuringud näitavad samuti, et kõige sagedamini esitatakse kaebusi pesuruumide kohta. Seetõttu on kõrge ja püsiva puhastuskvaliteedi tagamine oluline. Eriti nüüd, kui hügieen on esmatähtis.


Kontori tööala muutub pidevalt ning areneb paindlikumate ja tegevuspõhisemate planeeringute suunas. See mõjutab töötajate liikumist kontorimaastikul ja sedalaadi kiirelt muutuvas keskkonnas on püsiva puhastuskvaliteedi tagamine pingutust nõudev ülesanne. Kontori kõigi aspektide kontrolli all hoidmine ja pigem ennetav kui tagantjärele tegutsemine on väljakutse.


Te vajate oma töötajatele püsivalt tervisliku ja puhta töökoha tagamiseks uusi ja arukamaid tööviise. Teie saate innovaatiliste ja funktsionaalsete, suure jõudlusega lahenduste abil, mis on ühendatud andmepõhise puhastamisega, suurendada tõhusust, säästa aega ja parandada töökeskkonda puhastajate, kontoritöötajate ja teie enda jaoks. See annab teile tunde, et kõik on kontrolli all, ja see toob kaasa meelerahu.


Lugege veel sellest, kuidas reaalajas andmed võivad aidata teil saavutada puhastuse kõrge ja püsiva kvaliteedi. 


Lugege lisaks siit

 

 

tork_datadrivencleaning_male_cleaner_tablet_800x500.jpg   


Kasutage andmepõhist puhastust puhastuskvaliteedi, hügieeni ja tegevustõhususe parandamiseks 

Inimestel on alates pandeemiast tugev vajadus turva- ja kindlustunde järele töökohas. Tegelikult ootab tervelt 71% töötajatest, et nende tööandja seaks hügieenilisuse tagamiseks sisse täiendavad puhastuskorrad****. Ja suuremad nõudmised puhastuskvaliteedi ja hügieeni suhtes tekitavad suurema vajaduse võimalikult kõrge tõhususe ja puhastusressursside maksimaalse rakendamise järele. Üleminek andmepõhisele puhastamisele võib aidata teil seda saavutada. 
 
Tagage kõrge kvaliteet ja vähendage kaebusi
Üha rohkem hoonehaldureid teadvustab endale, et digitaalsed lahendused võivad aidata neil tagada kõrge puhastuskvaliteedi, mis on täiesti õige. Tegelikult on tõestatud, et andmepõhise puhastamise abil saavutatakse kuni 30% võrra suurem kliendirahulolu*****. Selle aluseks on tegevustõhususe suurenemine ja koristajatele võimaluse andmine ressursside optimeerimiseks ning turvalise keskkonna loomiseks. 
 
Kasutage aega tõhusalt
Just sellepärast on nii paljud edumeelsed ettevõtjad otsustanud kasutada Tork Vision Puhastust – maailma juhtivat kinnisvarahalduse lahendust. See lahendus annab koristajatele juurdepääsu reaalajas andmetele tahvelarvutite või nutitelefonide kaudu, et nad saaksid töötada ennetavalt ja lahendada probleemid enne, kui need põhjustavad kaebusi.
 
Parandage kvaliteeti ja tõhusust
Lisaks asjaolule, et see aitab puhastajatel teenindada täpselt vajalikul ajal ja kohas, olla alati sammu võrra eespool ja ületada hügieenile esitatud ootused isegi kiire tempoga ja nõudlikes töökohtades, võimaldab see neil tagada puhastuskvaliteedi kõrgema taseme väiksemate jõupingutustega. See aitab vähendada kaebusi ja võimaldab teil paremini juhtida ja optimeerida töökorraldust, hoida olukord kontrolli all ja nautida hingerahu. 
 
Edendage jätkusuutlikkust ja heaolu
Tork Vision Puhastus toetab ka jätkusuutlikkust jäätmete vähenemise kaudu, sest täiendatakse ainult neid varusid, mida on sellel hetkel vaja. Lisaks muule aitab see uus tööviis vähendada stressi ja suurendab motivatsiooni, sest töötajad teavad, et iga tööülesanne on oluline. 

Kas tahate Tork Vision Puhastuse kohta rohkem teada?

Te leiate lisateabe siit.
„Andmepõhine puhastamine annab meile teada, kui jaoturid on tühjenemas, et meid ei tabaks ebameeldivad üllatused. Meie teeme otsuseid faktide, mitte tunnete põhjal.”
Sander Borggreve, WTC Amsterdami kinnisvarahooldaja

Tork Vision Puhastuse väärtus

Viited

*CEBR uuring
** Tork büroohügieeni valge raamat, 2018
*** Mõõdetud peaaegu 13 000 ühendatud jaoturil juunist kuni detsembrini 2019, arvestades, kui kaua jaotur on kogu kuu kasutusajast tühjas olekus.
****2020. aasta uuring, teostaja Kantar, tellija Essity. 
*****Külastajarahulolu mõõtmine kahes Tork Vision Puhastuse süsteemiga pesuruumis ja kahes tavapäraselt hooldatud ja varustatud pesuruumis ISSA/Interclean messil, mais 2016. 
 
Märkus: Tork Vision Puhastus oli varem tuntud nime all Tork EasyCube®.