Tork 50 aastat

Torki ajalugu – innovatsioonide uhke ajalugu

Alates Tork kaubamärgi loomisest 1968. aastal oleme olnud innovatsioonide alal esireas. Me pakume praegu selliseid süsteeme, nagu Tork Coreless südamikuta tualettpaber, mis vähendab pakendijäätmeid 98% võrra, ja Tork Xpressnap®, mis vähendab salvrätikute tarbimist vähemalt 25%. Me pakume paljudel turgudel ka kõrgtehnoloogilisi lahendusi, nagu näiteks Tork EasyCube®, maailma juhtiv andmepõhine puhastuslahendus, ja isegi aitame oma partnereid ringlussevõtu ja ringmajanduse alal suletud ahelaga ringlussevõtu algatuse kaudu, mida nimetatakse Tork PaperCircle®.

Üleilmsest liidrist turu kujundajaks

Eduka üleilmse brändina jätkame oma pakkumiste tugevdamist ainulaadsete innovatsioonidega ning suurendame oma panust jätkusuutliku ühiskonna loomisesse. Allpool leiate valiku meie algatustest ja tegevustest läbi ajaloo.
 
From global.png 
 
2018
2018. aastal tähistasime oma 50. sünnipäeva! Tihedad partnerlussuhted meie klientidega on aidanud meil kasvada üleilmseks liidriks professionaalse hügieeni valdkonnas. Nüüd oleme valmis professionaalse hügieeni tulevikku kujundama.
 
2017
Tork PeakServe® turule toomine. Esimene suur innovatsioon kätekuivatamise turul kümnendite jooksul, mis võimaldab paremat korraldust suure külastajate arvuga pesuruumides. 
 
 
Tork PaperCircle® turule toomine. Maailma esimene ringlussevõtu teenus paberkäterätikute ümbertöötlemiseks.
 
 
2014
Tork EasyCube® turule toomine. Ühendatud jaoturid annavad koristajatele ja haldusteenuste juhtidele teada, mida, millal ja kus on vaja – koristamisloogika muutmine. 
 
 
2010
Tork Performance jaoturisarja turule toomine. Esimene jaoturisari pühkepaberite ja puhastuslappide jaoks, mis aitab töötajatel hoida tööruumid professionaalsed ja hästikorraldatud.
 
2009
Tork Easy Handling® turule toomine. Ergonoomiline pakendisüsteem lihtsustab pakendite avamist, transportimist ja kõrvaldamist, luues uue tööstusstandardi.
 
2000.png 
 

Üldine pakkumine igale segmendile

Seame oma jaoturitele uusi standardeid, lisades uusi funktsioone, ning jätkame kasvamist üleilmsel turul. See on aastakümme, mil me tõesti saame üleilmseks liidriks.
 
2007
Tork Performance jaoturisarja turule toomine. Esimene jaoturisari pühkepaberite ja puhastuslappide jaoks, mis aitab töötajatel hoida tööruumid professionaalsed ja hästikorraldatud.
 
2003
Tork Xpressnap® süsteemi turule toomine Põhja-Ameerikas. See muudab tavapärast salvrätikute väljastussüsteemi, kuna garanteerib tarbimise vähenemise 25% võrra.
 
2002
QuickDry turule toomine. TAD (õhuga kuivatamise) tehnikaga saavad külastajad oma käsi pehmema tootega veel kiiremini kuivatada. 
 
1990.png 

Arendades juhtivat brändi

Arendame oma juhtivat brändi edasi, laiendades oma pakkumisi ja lisades innovatiivseid lahendusi, mis seavad professionaalsele hügieenile uue standardi.
 
1995
Mölnlycke saab PWA omanikuks ja sellega lisandub neli brändi: Apura, Hotel Exclusive, MAP ja Amandi. Võetakse vastu otsus seada esikohale Tork kui juhtiv professionaalse hügieeni bränd.
 
1993
Kõige keerulisema keskkonna vajadustele loodud metallist jaoturisarja esitlemine.
 
1992
Tork on üks esimesi salvrätitootjaid, kes alustab toote kasutustsükli hindamist (Life Cycle Assessment) R&D protsessis.
 
1995
Box 90 jaoturisarja, mille kujundas kuulus autodisainer Giorgetto Giugiaro, turule toomine.
 
1980.png 

Süsteem, mis muudab elu paremaks

Uute lahendustega siseneme uutele tegevusväljadele ja turgudele kogu maailmas. 
 
1987
Uute lahendustega siseneme uutele tegevusväljadele ja turgudele kogu maailmas. 
 
1986
Mölnlycke ostab Edet Bruk vabriku ja alustab ümbertöödeldud paberi kasutamist ühekordsete toodete valmistamisel esimest korda professionaalse hügieeni ajaloos.
 
1980
Tork siseneb Ühendriikide turule ja Rootsi raskekaalu poksija Ingemar „Ingo“ Johansson osaleb bränditeadlikkuse loomise kampaanias.
 
1980ndad
Box 80 jaoturisarja turule toomine. Esimest korda on turul erinevat värvi jaoturite täielik valik. Jaotur on valmistatud läbipaistvast plastist, mis aitab klientidel täita seda õigel ajal.
 
1979
Tork siseneb pesuruumide valdkonda täieliku seebisüsteemiga: S-Box jaotur ja seebivalik eri vajaduste jaoks, nagu „eriti õrn“, „raskesti käsitsetava mustuse“ ning „juuste & keha“ jaoks.
 
1970.png 
 

Innovatsioonide ajalugu

Tork brändi lugu saab alguse 1968. aastal „All-Tork“ pühkepaberi loomisega. „Tork“ tähendab rootsi keeles „kuivatama“ või „pühkima“. 
 
1975
SCA grupp saab Mölnlycke omanikuks, kuid jätab alles Mölnlycke nime ja hakkab tegema koostööd tootmismeetodite, teadus- ja arendustegevuse ning kiudude hankimise valdkonnas.
 
1973
Südamikuta kesktõmbesüsteemi põhjal toodetud M-Box jaoturi turule toomine. Sellest saab professionaalse hügieeni valdkonnas kõige rohkem kasutatav jaotur kümnenditeks.
 
1968
Turule tuuakse All-Tork pühkepaber esimese ühekordselt kasutatava pühkepaberina riidelappide asendamiseks. See on meie innovatiivsete lahenduste tee algus, mis seab professionaalse hügieeni turul üha uusi standardeid.