Puhtad ja hügieenilised kontorid on töötajate rahulolu alus. Allpool esitatud artiklitest saate lugeda, kuidas parandada töökoha kogemust oma puhastuskorralduse optimeerimise abil. Ja kuidas te selle võite saavutada, kasutades ressursse, mis teil on juba olemas, kuid võttes appi uue tehnoloogia.
Kinnisvarahooldajana soovite pakkuda laitmatut kogemust ja vältida kaebusi. Kuid kontrolli säilitamine on raske ja töökorralduse parandamine pideva kulusurve all isegi veel raskem. Puhas ja tervislik töökeskkond on töötaja rahulolu, heaolu ja tööviljakuse alus ja võib aidata ligi meelitada ja hoida andekaid töötajaid.
Uuringud on näidanud, et 72% töötajatest kõhkleb puuduliku büroohügieeniga ettevõtet tööotsijatele soovitamast, samas kui 70% tunneb, et halb büroohügieen vähendab tõepoolest nende üldist tööga rahulolu*. Teiste sõnadega, töökeskkond mõjutab töötaja üldist rahulolu ja hügieenil on selle juures määrav osa. Uuringud näitavad samuti, et kõige sagedamini esitatakse kaebusi pesuruumide kohta. Seetõttu on kõrge ja püsiva puhastuskvaliteedi tagamine oluline. Eriti nüüd, kui hügieen on esmatähtis.
Kontori tööala muutub pidevalt ning areneb paindlikumate ja tegevuspõhisemate planeeringute suunas. See mõjutab töötajate liikumist kontorimaastikul ja sedalaadi kiirelt muutuvas keskkonnas on püsiva puhastuskvaliteedi tagamine pingutust nõudev ülesanne. Kontori kõigi aspektide kontrolli all hoidmine ja pigem ennetav kui tagantjärele tegutsemine on väljakutse.
Te vajate oma töötajatele püsivalt tervisliku ja puhta töökoha tagamiseks uusi ja arukamaid tööviise. Teie saate innovaatiliste ja funktsionaalsete, suure jõudlusega lahenduste abil, mis on ühendatud andmepõhise puhastamisega, suurendada tõhusust, säästa aega ja parandada töökeskkonda puhastajate, kontoritöötajate ja teie enda jaoks. See annab teile tunde, et kõik on kontrolli all, ja see toob kaasa meelerahu.
Lugege veel sellest, kuidas reaalajas andmed võivad aidata teil saavutada puhastuse kõrge ja püsiva kvaliteedi.