Naine pildistamas iPhone’iga linnavaadet

Jätkusuutlikkus ja külastajakogemus käivad hotellides käsikäes

Majutuse valdkonna suundumused näitavad, et keskmine hotellikülastaja muretseb jätkusuutlikkuse pärast. Külastajad teevad kodus teadlikumaid valikuid ja ei taha, et nende reisid ja ööbimised avaldaksid keskkonnale negatiivset mõju. Huvi valikute vastu, mis vähendavad keskkonna jalajälge, kaasa arvatud see, millises hotellis peatuda, suureneb jätkuvalt. Kuna külastajakogemus on alati hotellijuhtide põhimure, siis on ka jätkusuutlikkusest saanud üldlevinud eristaja. 
 
Kuidas teie selle lahendate? Veenduge, et teie külastajad mõistavad, kui väärtusliku valiku nad tegid, peatudes teie hotellis, ja hindavad seda. Andke teada, missuguseid jätkusuutlikke valikuid tehti teie ettevõtte puhul. Kui te jagate oma jõupingutusi enda külastajatega, saavad nad teada, et nende ja teie väärtused on kooskõlas. 
 
 

Kas teadsite, et:

JätkusuutlikkuseSammud_3200x1000.jpg  


3 lihtsat jätkusuutlikkuse sammu, mida külastajad märkavad

Teie võite saavutada palju, tehes väikesi jätkusuutlikkuse alaseid algatusi. Lõppude lõpuks laseb just hoolikas tähelepanu pööramine detailidele teie külastajatel tunda ennast nagu kodus. Siin on kolm asja, mis teie võite teha, keskkonnateadlikud külastajad panevad neid tähele ja lisavad oma positiivsele kogemusele:

Viited

1 Deloitte, Hospitality 2015 report (hotellinduse 2015. aasta aruanne) 
2 Booking.com, 2019 sustainable travel report (2019. aasta jätkusuutliku reisimise aruanne
3 Survey of 72,000 Hilton guests (Hiltoni hotelli 72 000 külastaja küsitlus), Hilton Consumer Research
4 Accor commits to global elimination of single use plastics in guest experience by 2022 (Accor kohustub 2022. aastaks globaalselt lõpetama külastajatele ühekorraplasti pakkumise) (pressiteade)