Mis on teie värv?

Värvid mõjutavad inimeste meeleolu ja käitumist. Kuigi restoranis on palju aspekte, mis mõjutavad külastaja kogemust, on oluline roll värvil. Pakkumaks inspiratsiooni ja mõtteainet seoses värvidega, on Tork kasutanud ajulainete registreerimise tehnoloogiat, et mõõta, kuidas külastajad reageerivad erinevatele värvidele.
what-is-your-colour-macarons-800x300.jpg


Värvilise restorani eksperiment

16 külastajat, kellele anti ajulaineid registreerivad peakomplektid, viibisid 8 erineva värvilahendusega keskkonnas. Igas tegevuspaigas kasutati restoranikeskkonna loomisel täiesti ühevärvilisi disainielemente – alates seintest ja põrandast kuni mööbli ja lauatarveteni. 


Iga värvieksperimendi puhul paluti külalistel maitsta jooki ja miniatuurset makroonküpsist – need olid kõigis aspektides identsed, välja arvatud värv, mis langes kokku ümbritseva keskkonna värvitooniga. Igas kombinatsioonis mõõdeti ajutegevuse aktiivsust ja pulsisagedust ning osalejate reaktsioonid registreeriti küsimustiku abil. Kõiki katseandmeid analüüsiti, et luua iga värvi jaoks profiil.

what-is-your-colour-macarons-800x300.jpg

Makroonküpsised kaheksas erinevas värvitoonis, kuid sama maitsega – serveerituna eksperimendi kõikides värvikeskkondades.

„Esimese värviteooria lõi 1810. aastal Goethe. See ei ole auahne plaan olemasolevale teooriale väljakutse esitamiseks, vaid pigem katse pakkuda täiendavat pilguheitu värvidele, eriti just restorani keskkonnas,”

ütleb Catherine d’Hubert, Tork Euroopa lauatarvete valdkonna sortimendijuht

Leidke oma värv!

Tulemuste põhjal on koostatud värvijuhend teie restoranile.