Testimonial_Kentucky_Kingdom_800x500.jpg   


Lõbustusparkide hoonete haldamine muutub „põnevaks”

 
Lõbustuspargid ja meelelahutuskohad võistlevad hooajapiletite müügi, külastajate rahulolu ja nende lojaalsuse pärast, mis muudab personaalse külastajakogemuse ülimalt tähtsaks. Puhastusstandardite tagamine lõbustuspargis võib aga olla raske ülesanne. Mitmete hoonete jälgimine, kus käib inimesi sama palju kui atraktsioonidel võtab töötajatelt palju energiat, eriti, kui need on hajutatud suurele alale.
 
Kentucky Kingdom ja Hurricane Bay on preemium tasemel perekondadele mõeldud meelelahutusasutus, mis asub Louisville’is, Kentucky’is. Nad leidsid, et hoonete varustamine ja puhtana hoidmine oli tülikas osa nende tööst. Hüüdlausega „Kõik, mis loeb, on põnevus”, hõlmab see laiahaardeline 63-aakrine park rohkem kui 70 atraktsiooni ja 20 veepargi aktraktsiooni. Suvistel kõrghetkedel käib pargis rohkem kui 9000 külastajat päevas.
 
Kentucky Kingdom tõmbab puhastusmeeskonnaks ligi kohalikku tööjõudu, mis muudab voolavuse, koolitamise, puudumise, motivatsiooni ja soorituse salvestamise eriti väljakutsuvaks ülesandeks. Jake Allgeieri, lõbustuspargi teenindusjuhi sõnul osutus Tork Vision Puhastuse* laiendamine pargi võidupiletiks.
 
Reaalajas käsitletavad andmed lõbustuspargi teenindusjuhtidele
Tork Vision Puhastus* on andmepõhist puhastamist võimaldav maailma juhtiv kinnisvarahooldustarkvara. See annab reaalajas käsitletavaid andmeid, mis võimaldavad lõbustuspargi teenindusjuhtidel ja puhastusmeeskonnas tegeleda puhastuse, hoolduse ja varude taastäitmisega proaktiivsel viisil. Süsteem koosneb ühendatud seadmetest, mis annavad reaalajas informatsiooni selle kohta, mida, millal ja kus on vaja. Järelvaatajad ja koristajad saavad läbi tahvelarvutite, nutitelefonide või ükskõik millise veebiühendusega seadme digitaalsed puhastusplaanid ja teabe, millised piirkonnad hoones vajavad tähelepanu ja milliseid vahendeid on täpselt vaja. Andmepõhise puhastamisega on võimalik säästa vähemalt 20% koristamisele kuluvast ajast ja pakkuda puhastusmeeskonnale sihtmärgipärasemaid päevi tööl vähema stressiga.
 
Kentucky Kingdom ja Hurricane Bay kasutavad nüüd Tork Vision Puhastust* pidevalt, et saada juurdepääs 163 parki installitud ühendatud seadmelt reaalaja andmeid. Tarkvara jälgib varude taset ja igas pargi tsoonis külastajate arvu, andes koristajatele käsitletavat teavet puhastusvajaduse järele prioritiseeritud järjekorras. See on eriti abistav võime tihedatel nädalavahetustel, kui inimvoo kõikumised erinevates pargi tsoonides võivad erineda tuhandetes.
 
Nagu selgub, oli Allgeieril õigus. Lõbustuspark on Tork Vision Puhastusest* kasu saanud.
 
Töötajad armastavad seda 
„Minu töötajad armastavad seda ja me kasutame oma aega tõhusamalt, sest meil pole enam vaja iga jaoturit füüsiliselt kontrollida,” ütleb ta. „See on vägev kasutegur, et meil ei ole vaja seda enam teha.”
 
Jessi O’Daniel, CTA, Guest Relations’i kõrgema astme juht lisab, et Tork Vision Puhastuse* tutvustamine on saanud sooja vastuvõtu osaliseks mitmel rindel, sealhulgas töötajate tunnustuse ja motiveerituse.
 
Ülevaade selleks, et teha paremaid otsuseid
„Süsteem on aidanud kogu varustamise ja hoolduse protsessi,” ütleb O’Daniel. „See juhib meie töötajate töövoogu, sest see baseerub teadmisel, milliseid alasid ja varusid reaalselt kasutatakse,” selgitab ta. „Ja tänu sellele, et lõbustuspargi haldusmeeskonnal on juurdepääs kõikidele igapäevatoimingutele tänu onlain andmetele, on meil nüüd selgelt näha ka töötajate saavutused. Need ülevaated võimaldavad paremaid otsuseid ja kohanemist planeerimises.”
 
Võttes kokku esimest hooaega**, kus süsteemid on paigas, tundub O’Daniel olevat esireas nende hulgas, kes positiivse arvustuse annab. „Me oleme lihtsalt suured fännid. Seda on väga lihtne kasutada,” ütleb ta. „Kõik, mida on võimalik inimestele anda, et neil oleks lihtsam teha seda, mida nad peavad tegema, pole eriline mõtlemiskoht. Me ei mõista, miks iga park ei kasuta seda süsteemi.”
 
Minnes edasi, uurivad Kentucky Kingdom ja Hurricane Bay oma aruandlust ja analüütikat, mida nad on süsteemi kasutamise järel saanud, et keskenduda puhastuskvaliteedile ja jätkuvale tõhususele, toetudes aktuaalsele dokumenteeritud teadmisele. Kuna süsteemi kasutuselevõtt tuleb koos Customer Success toega Tork töötajatelt, jätkavad Kentucky Kingdom ja Hurricane Bay süsteemi seadistamise viimistlemist põhinedes oma leidudele ja tulemustele.
 
 
 
*Tork Vision Puhastus oli varem tuntud nime all Tork EasyCube®.
**2017
Atraktsioon Kentucky Kingdom pargis
„Minu töötajad armastavad seda ja me kasutame oma aega tõhusamalt, sest meil pole enam vaja iga jaoturit füüsiliselt kontrollida.”
Jake Allgeier, lõbustuspargi teenindusjuht