uber-testimonial-800x500.jpg 


Tork Vision Puhastus* tagab kõrgema kvaliteediga puhastamise, parandab külastajate rahulolu ja tõstab töötajate panust

Puhastusteenuste ettevõte La Providence on kasutanud Tork Vision Puhastus* kinnisvarahoolduse lahendust Uberis Pariisis ja tulemused on muljetavaldavad. Mitte ainult puhastuskvaliteet pole kõrgem ja tõhusamalt hallatud, vaid ka töötajate töötingimused on paranenud.
 
Tork Vision Puhastus* on teinud puhastamise tööstuses revolutsiooni. See võimaldab töötada täiesti uuel viisil, uuendades märkimisväärselt puhastusstandardeid ja lisades samal ajal väärtust koristusmeeskondade tööle. La Providence on valinud selle innovatiivse lahenduse oma klientide jaoks. „See sobib meie digitaalse strateegiaga, mis püüdleb teeninduskvaliteedi optimeerimise ja meie töötajate töötingimuste parandamise ja motiveerimise poole. Tänu reaalajas kogutud andmetele on meil selge ja usaldusväärne pilt objekti külastuskoormusest ja tegevusest. Me suurendame tõhusust, kvaliteeti ja töötaset,” selgitab Hicham Bouayad, äri- ja digiprojektide juht, La Providence. 
 
Hoiab ära ebavajalikud toimingud
La Providence’i koristusteenuste juhi, Diane Sinaldi jaoks tähendab Tork Vision Puhastus* paremat töökorraldust. „See hoiab ära ebavajaliku puhastamise ja jaoturi kontrollid, nii saavad meeskonnad töötada sujuvamalt.” Seda kinnitab ka Rousna Dumond, koristaja La Providence’is. „Tarkvara on väga visuaalne ja lihtne kasutada. Intuitiivse värvikodeerimisega reaalaja andmetest ütleb tarkvara mulle täpselt, kuhu minna puhastama või tooteid lisama. See on hõlpsam ja mugavam.”
 
Positiivne mõju töötajate haldamisele ja kasutaja rahulolule
Praegu töötab La Providence Tork Vision Puhastusega* kuues asukohas, kus kokku 1183 ühendatud seadet edastavad reaalaja teavet puhastuse ja täitetoodete vajaduste kohta. Kõige hiljutisem klient, kes on Tork Vision Puhastusest* kasu saanud, on suur Uberi Euroopa ja Lähis-Ida kontor Pariisis. Regionaalse RUN juhi Lääne- ja Lõuna-Euroopa Uberis, Pascale Porée jaoks, peitub võti selles, et „alati tuleb tagada meie töötajate ja külastajate heaolu pakkudse väga kõrgekvaliteedilist töökeskkonda. Me hoolime ka oma puhastusmeeskonnast ja soovime muuta töö nende jaoks mõtestatumaks. Tork Vision Puhastus* teeb selle ära. Ma kasutasin juba seda tarkvara oma eelmises ettevõttes ja tundus loomulik tuua see sisse ka Uberisse. See laseb meil olla proaktiivsemad. Nii võidavad kõik: töötajad on väga rahul teenuse kõrge kvaliteediga ja meie puhastusmeeskond saab töötada tõhusamalt ja mugavamalt.”
 
“Võti peitub selles, et tuleb alati tagada töötajate ja külastajate heaolu, pakkudes neile väga kõrgekvaliteedilist töökeskkonda.”
Pascale Porée, regionaalne RUN juht Lääne- ja Lõuna-Euroopa Uberis
 
„Tänu reaalajas kogutud andmetele on meil selge ja usaldusväärne pilt objekti külastuskoormusest ja tegevusest.”
Hicham Bouayad, La Providence'i äri- ja digitaalprojektide direktor
 
 
 
*Tork Vision Puhastus oli varem tuntud nime all Tork EasyCube®.
Uber
„Tarkvara ütleb mulle täpselt, kuhu minna puhastamiseks või taastäitmiseks. See on hõlpsam ja mugavam.“
Rousna Dumond, La Providence puhastaja